Muzeum

Možná si někdo z vás vzpomene na začátky hry, byla to z pohledu Ingress sparťanská doba, dnes už na ní můžeme jen vzpomínat s úsměvem. Nahrávám zde pár screenshotů, pro někoho to budou asi vzpomínky, někoho to možná překvapí anebo pobaví. Tož příjemnou zábavu! :]

 

Pozvánka do hry. V prvních měsících nebylo možné si jednoduše vytvořit účet a začít hrát. Byla nutná pozvánka, která obsahovala aktivační kód. A po aktivačním kódu byla setsakra velká poptávka!

 

První veřejná verze webu Ingress.com, obsahovala v podstatě jen odkaz na aplikaci a žádost o pozvánku.

 


Stažení aplikace z Google Play a instalace Skeneru.

 


Spouštění aplikace a grafika bez animací.

 

Na začátku bylo i v krajském městě portálů opravdu málo, tohle je screenshot Intelu z týdne, kdy se jejich počet u nás zdvojnásobil :].
V té době neexistovaly také žádné PowerCubes, nebylo možné předměty recyklovat, když prostě došla energie, hráč musel počkat až se zase u portálu obnoví, nebo se projít k jinému portálu a nasbírat.

 


Pár screenshotů ze hry, animace při útocích, portály bez podkladové mapy, detail portálu s módy ..

 


Ano, ze začátku existoval pouze Common shield a světe div se, nehodící se módy (ale pouze vlastní) se daly z portálů i odstraňovat. Plus jedna z prvních chyb, která občas hráčům znepříjemňovala život. V porovnání s dneškem těch chyb bylo ale opravdu málo..

 


Kdo si ještě vzpomene na populární BRoot mod? Alternativni aplikace Skeneru, vyvíjená komunitou na XDA, která byla tak trochu v šedé zóně :]. Umožňovala několik zajímavých funkcí, z toho dvě byly hodně užitečné. Hráč měl konečně přehled o počtu předmětů v inventáři a také bylo možné v nastavení povypínat většinu animací, které dodnes pouze ‚žerou baterku‘ a bylo tak možné hrát Ingress i na starších telefonech.

 


Další ze zajímavostí pravěku Ingressu, předměty nebylo možné recyklovat. Takže se často v případě přebytků hráči uchylovali k neekologickému pohazování předmětů různě po mapě, dala se tím vytvářet i zajímavá umělecká díla!

 


Tabulka získaných předmětů z hacku portálu a grafika při hromadném útoku na nepřátelské portály.

 


Další z ukázek ‚šedé zóny‘, mobilní IITC ještě ukazoval pozice rezonátorů na portálech a čas od času se objevovaly zvěsti, že za používání IITC místo Intelu Niantic rozdával banány :]
No a občas nutkavá honba za medailemi byla obzvláště silná, pro tenhle Onyx bylo nutné pozvánkami do Ingressu nahnat a vytrénovat nejméně na čtvrtý level alepsoň 100 nových hráčů. Třeba v malém městě trochu prekérka, ale řešení se i tak našlo :P

 


Zajímavá akce Niantic, kdy bylo možné získat při hraní Ingress na telefonu Motorola Droid Ultra pěkný bonus. Hodně lidí „mělo“ najednou díky modifikaci build.prop tyhle telefony, UltraStrikes byly v té době hodně ‚horké‘ itemy ..
No a další vzpomínka na IPST tool, sloužil k přehledu o nominacích na portály. Vzpomene si ještě někdo na to? V začátcích hry se návrhy posílaly mailem a od Niantic přicházely odpovědi s informacemi, zda byla nominace na portál přijmutá nebo zamítnutá.

 


Vzpomínka na první anomálku v Brně. Barevné portály, poházené klíče úplně všude ..

 


Sběratelské hráčské biocards, kdo je ještě má? :]

 


Vzpomínka na ‚neskutečné množství nových portálů‘ z roku 2014, kdy v rámci získání Onyxu za návrhy nejen v Praze jeden zahraniční kolega fotil a posílal jeden návrh za druhým ..

 


A nakonec ještě jedna vzpomínka pro pobavení, na brněnské anomálky. Registrační karta k té druhé a potisk trička k příležitosti té první, který, uznávám, více ocenili spíše ENL hráči :]